برگزاری اولین دورهمی استارتاپی در مرکز نوآوری دانشگاه تبریز

۱۴ بهمن ۱۳۹۷ | ۰۹:۴۶ کد : ۸۷۳۲ اطلاعیه ها
تعداد بازدید:۱۹۵۸

خانواده استارتاپی مرکز نوآوری تصمیم گرفتند هر ماه دورهمی InnoTalk را برای بیان و حل چالش های واقعی کسب و کار های نوپای خود برگزار کنند.

با توجه به اینکه کسب و کارهای نوپا در شروع چرخه رشد استارتاپی خود  با چالش هایی مثل طرح کسب و کار، تیم سازی، ارزیابی بازار، تولید محصول اولیه، برنامه ریزی مالی و حقوقی مواجه می شوند، این دورهمی هر ماه با اختصاص به یکی از این چالش های مهم برگزار خواهد شد.

دورهمی اول InnoTalk  با حضور 180 نفر از دانشجویان ،اساتید و فعالان حوزه کسب و کار و اکوسیستم استارتاپی شهر تبریز هم زمان با جشن شب یلدا برگزار شد.

دکتر محمد فاریابی، رئیس محترم انجمن علمی بازاریابی ایران شعبه آذربایجانشرقی و  دکتر ضیاالدین کوزه کنانی، رئیس محترم دانشکده برق و کامپیوتر از جمله میهمانان ویژه این دورهمی بودند.

انجام بازی های گروهی با هدف آشنایی دانشجویان با کار تیمی و ارائه محتوای آموزشی با هدف آشنایی هر چه بیشتر میهمانان با مفهوم کارآفرینی از جمله برنامه های متنوع این دورهمی بود. سعی بر آن است تا ارائه ایده های کارآفرینی از طرف دانشجویان و پرداختن به چالش تیم سازی از برنامه های اینوتاک بعدی باشد. در این مراسم سخنرانی چالشی "کار آفرین شو" توسط آقای مهندس آرش مدرسی و "کارآفرین نشو" توسط آقای مهندس میلاد سلمانی ارائه شد.


( ۲ )

نظر شما :